niedziela, 28 października 2018

wiertło

Tam jest zwykły siłownik membranowy, jak miałeś automatykę, to powinieneś znać choćby z obrazków. A membranę, to kiedyś udało mi się podebrać nawet w sklepie motoryzacyjnym. Za 4 % ceny za jaką oferowano ją w serwisie. Tyle, że był to serwis Siemensa.
siłownik ma 6 śrubek, sama membrana jest uszczelką.Jest jeszcze jedna możliwość taki ogrzewacz to nic innego jak pewien odcinek cienkiej rurki miedzianej fi 10 owinientej spiralą grzewczą gdzie przepływająca woda się ogrzewa w czasie przepływu a po pewnym czasie ta rurka zarasta kamieniem od podgrzewanej twardej wody no i nie ma takiego przepływu jak na początku użytkowania podgrzewacza wtedy trzeba odkamienić podgrzewacz lub kupić nowyNiestety to jest odp na twój problem.W starym domu miałem przepływowy podgrzewacz wody i to ja poprzez regulację śrubą zwiększałem ciśnienie.Nic nie pomagało ...kryzy na słuchawkach a nawet wew. baterii. Przeczytałem chyba wszystkie posty na temat gresu i jestem troszkę Otwory? Ja dziurek na wkręty nie mogę wywiercić! Jakieś konkretne wiertło? Wierce, wierce i nic. Udaru nie chcę włączać, bo jak pękną kafelki z łazience, to będzie słabo..
podłamany bo o otworach fi60 to mogę zapomnieć .
Mam do położenia gres polerowany 30x60cm między szafkami kuchennymi .
Jedynym pomysłem , który przychodzi mi do głowy to gniazdka umieścić na
łączeniach płytek i wyciąć prostokątne otwory w dwóch płytkach . 2 sprawy się nasuwają na myśl:
- kiepska otwornica,
- zła wiertarka (zbyt szybko kręci, albo wiertarka z regulowanymi obrotami poprzez guzik w rączce - czyli za słaba)
Przerabiałem temat całkiem nie dawno w takim samym gresie co Twój.
Wypróbowałem kilka sposobów, ale chyba najszybciej mi szło szlifierką i obcęgami do glazury.
Poszukaj lepszej otwornicy i spróbuj wiertarką niskoobrotową (taką do metalu).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz